Alla inlägg under december 2013

Av Jeanette - 20 december 2013 09:38

Vem Har Beställt En Snöfri Jul?

Tråkregn och gegga. Men fick iaf två dagar med snö innan den försvann igen, treåringen blev överlycklig!!

Julklappar är inhandlade. Men borde ha handlat mer än vad jag gjort!!

Nä nu ska hemmet pyntas iaf lite, fastän vi ej har snö kan vi väl ha lite juligt!!

Av Jeanette - 13 december 2013 09:48

Höll på att försova både mig själv och barnen! Dottern som varit sjuk hela veckan skulle äntligen till skolan idag och småkillarna skulle fira Lucia på minstingens avdelning :)
Dom var så söta så söta ?

Av Jeanette - 12 december 2013 08:08

Är du det? Jag är det inte! Det kan jag utan problem erkänna, men då och då gör jag tappra små försök :)
Har de senaste dagarna ätit clementiner :) bara för att ICA hade ett erbjudande :) dessa små små clementiner är godast!

Så ut och var lite hälsosamma med er!
Ät frukt och promenera om ni ej har tid/ork/lust med gym!

Kram på er!!

Av Jeanette - 4 december 2013 14:37

[Bild]

Av Jeanette - 4 december 2013 12:06

Då Kör Vi!!!

 


Efter månader..eller ja ÅR av trots kör vi nu Time Out-metoden för 5e gångeN. Förra gången gav jag bara upp vilket inte alls är bra. Linus är 3,5 år nu och värre än nånsin. Hittills har han fått Time Out två gånger innan 12 haha!

Men det går bättre nu iallafall, de här gångerna sitter han iallafall kvar istället för att bara springa iväg så man får brottas med honom!

 

Och lille Victor på 14 månader börjar äntligen (PEPPARPEPPAR) få rätt på magen efter att ha varit stenhård i magen sen han var en månad gammal och gått på lactulose i ca 5 månader (om jag räknat rätt) har han ni varit lactulose-fri i en vecka utan problem!

håll tummarna att det ska fungera!

 

kram på er

 

Av Jeanette - 3 december 2013 16:27

Idag har jag varit med mamma på sjukhuset medan dom röntgade hennes bröstkorg och mage.
Hoppas hoppas att cancern inte spridit sig!! Hon mådde så dåligt av alla nålstick då dom skulle sätta intravenöst kontrast. :( jobbigt att se!!

Gör som jag och stöd Cancerfonden!!

Låt min mamma bli frisk... ?

Såhär går det till...in genom cirkeln och sedan tillbaka igen. ?

Av Jeanette - 1 december 2013 02:29

Kom inte på någon snitsig rubrik till mitt inlägg denna natt!
Fastnade framför En Callgirls Dagbok och plötsligt var klockan 02.30 Inte helt lyckat kanske.

Men vet ni! Nu är det den 1a December :) snart är det jul!
Men vad ska jag köpa till min man?
Kom gärna med förslag :)

Kram på er!!

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards