Alla inlägg under februari 2014

Av Jeanette - 25 februari 2014 10:27

Idag känns det verkligen att våren har kommit för att stanna! Hoppas hoppas! Känner mig alldeles glad och lycklig :)

Min lilla kille som hunnit bli 16 månader har blivit väldigt kramig och pussig :) han är ren och skär LYCKA!

Håller just nu på att göra mig redo för promenad med hunden! Funderar på att ta bilen och köra till skogs :)
Tror jag gör det! Uppdaterar säkerligen med bilder sen!

Och följ mig gärna på Instagram med :)
Där hittar ni mig under nicket: Jeanetteofsweden

Ha en helt underbar dag!!

Kram!!!

Av Jeanette - 12 februari 2014 21:43

Idag var det dags...besöket i Lund med min cancersjuka mamma. Nu skulle vi få svar på om tumören på hjärnan återkommit eller om det var falskt alarm. I somras hittades en tumör på lillhjärnan. Op gjordes och fann att det i själva verket hade börjat i lungan och spridit sig. Tumören togs bort med goda resultat, cellgiftet sattes in mot lungcancern. Ny röntgen efter några månader visade något igen på hjärnan, men ingen kunde med säkerhet säga vad. Röntgenbilderna skickades till Lund och idag var vi där och fick veta att en ny tumör uppstått på hjärnan. Om en vecka börjar mamma sin strålbehandling!!

Håll tummarna!!!

Av Jeanette - 11 februari 2014 22:27

Ibland blir jag galen! Ibland uttråkad och ibland irriterad!! Men vem blir inte det ;)

Var ett tag sedan jag fick ur mig ngt här!
Och orkar inte skriva så mkt haha skriver säkert snart igen :)

Bjuder på en sjaskig bild!!

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Skapa flashcards