Direktlänk till inlägg 21 juni 2015

Cancer, jobb och skola

Av Jeanette - 21 juni 2015 00:07

..har inte skrivit på flera flera månader, kasst jag vet!

Mamma har cancer som jag tror jag skrivit om..den försvann, kom tillbaka och försvann igen för att sen i julas vara här för att stanna och ta min mammas liv.
Min mamma är döende, hon har hemtjänst, rollator, rullstol och är kopplad till ASIH.
Mamma fyllde 64 år den 6 juni. 64 år..det är ingen ålder säger tanterna på jobb och tycker synd och säger värmande ord.
Jag trycker undan att mamma håller på att dö..oftast. Sen ibland är hon extra dålig..då hoppas jag att hon dör. För både sin och min skull.
Ja jag förstår hur hemsk jag låter, men det är sanningen. Hon må vara döende, cancern i huvudet gör henne förvirrad, som om hon vore dement emellanåt. Det är jobbigt att se mamma så..så ja, ibland vill jag att hon dör så jag ska slippa må dåligt..
Ni som inte förstår vad jag pratar om, ni har ingen rätt att döma!

Detta påverkar mig så negativt, så mycket press jag har tryckandes över mitt huvud.. Jobb och skola, bägge på 100%.. Och en mamma som inte klarar sig själv. En egen familj som behöver mig.. Jag önskar dygnet var dubbelt så många timmar!!!

Min son, min dotter, min moster och längst till höger.. Min mamma..

Mamma i vintras..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 4 juli 2015 02:04

Äntligen!! Jag har inte varit och badat på stranden på ca 6 år!! Kan ni fatta..6 jäkla år! Haha men idag var det dags iaf ?? min fina dotter tvingade mig och fick ner mig i vattnet dessutom Woop Woop!!! Haft en helt underbar dag! Nybakat bröd...

Av Jeanette - 29 juni 2015 07:52

igår var det då äntligen dags! Min fina väns Mamma hade anordnat en överraskningsBabyshower+Möhippa åt henne. Höggravid som hon är blev den rött stillsam, men rolig ? Hade en helt underbar dag tillsammans i Höganäs, och avslutade dagen/kvällen på H...

Av Jeanette - 21 juni 2015 23:49

Tänkte att barnen måste rastas så de kommer i säng vid en ordentlig tid, hur annars ska vi kunna ha lite vuxenmys när pojkarna härjar ? Så sagt och gjort; en tur ut till härliga Smygehamn och promenad längs med stranden. Det slutade med en del fos...

Av Jeanette - 21 juni 2015 00:14


har gått upp i vikt!!! Hjälp- tänker jag- måste ner i vikt! Äta nyttigare är ett gigantiskt måste ? Detta är riktigt gott!!! ...

Av Jeanette - 19 november 2014 22:29

[Bild] Bakade en liten kaka, pressade apelsin och delade en bit äpple ? kan ju inte bli bättre ? Sen bänkade vi oss framför Bonde Söker Fru, som vanligt på onsdagar kl 20.00! TjingTjing ...

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards