Alla inlägg under oktober 2014

Av Jeanette - 30 oktober 2014 13:45

Av Jeanette - 30 oktober 2014 10:25

Nej tack till fluor!

Varför? Jo för att det faktiskt är ett gift! Fluor är farligt för kroppen, ändå envisas det med fluor hit och dit. Fick rådet för ett år sedan att köpa tandkräm med extra mycket fluor i. Sen sa tandläkaren: ha den högt och oåtkomligt för barn, får dom i sig detta är det akuten som gäller för dom kan dö!

Och det vill dom att vi ska använda ^^
Nej tack!!!

Av Jeanette - 29 oktober 2014 09:22

Min sons tredje födelsedag närmar sig, jag hittade två stycken gravljushållare som mamma köpte åt oss. Den ena ser ut såhär

Och den andre är likadan fast med ett hjärta istället, den satte jag vid Kevins grav igårkväll ?

Blir mer och mer påmind för var dag som går...om att jag har en liten bebis i jorden ?
21/11/11 min älskade Kevin

[Bild]

Av Jeanette - 29 oktober 2014 09:10

God morgon!

Jaha, misstänker att ena barnet fått svinkoppor! KUL!!!! Baddar med kolloidalt silver (bakteriedödande medel) sen igår kväll och hoppas det ger effekt!
Annars får det bli vårdcentralen om ett par dagar!

Riktig bra tajming grabben ligger inne med, jag skulle ju jobbat idag! Och imorgon och på fredag är det ett nytt ställe att gå till, då får mannen min va hemma ?

Av Jeanette - 20 oktober 2014 09:28

Barnen är lämnade på dagis och nu ska det pluggas! Skulle helst vilja gå och lägga mig då jag är fullkomligt dödstrött!
Men först en promenad med hunden, kanske kan pigga upp mitt lilla huvud en aning!

Av Jeanette - 17 oktober 2014 14:30

Regn? Vadå regn.... Jag flyter snart bort alternativt drunknar!
Vilken dag, nya telefoner på jobb som jag finner lite stressande. Men inte jag som bestämmer deras vara eller inte vara, bara till att gilla läget!!
Ungefär som med regnet- bara till att gilla läget!

Jaha...hur många av har kört eller kör nu en automatare?
Fy fan...! Höll på att köra ihjäl mig 14 gånger ute på landet! Ni vet... Man får såklart för sig att VÄXLA i 90 km/h.. Ajsomhelvetesjävlafan!!! Där satt bromsjäveln!!!! Då kan man ju inbilla sig att lilla Jeanette hade lärt sig en läxa... Inte heller 3e ggn gillt... men 14e ggn gillt då? Lovar att uppdatera nästa gång jag tvingas köra automatare!!

Nu till frågan: kan man anmäla jobb för mordförsök?!

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards