Alla inlägg under juni 2014

Av Jeanette - 19 juni 2014 23:38

Har sånt träningsvärk i skinkorna!! Kan knappt sitta på toa och kissa haha!!!

Och vet ni vad :) jag kom in på utbildningen jag sökte!!
Wooohooooo!

Av Jeanette - 19 juni 2014 11:11

Haha tränade igår förstår ni, men tyckte inte det kändes tillräckligt. Men idag när jag skulle gå ner för trappan...fyyyyyy f*********n :(
Men det är bra att det ger resultat, nu vet jag ju att musklerna har fått jobba!
Körde även armar, ben och mage :)

Feels good!!

[Bild]

Av Jeanette - 18 juni 2014 09:23

Jag är så sjukt dålig på att hålla mig till det jag ska..gör världens planer och följer dem ett par dagar. Sen tar latmasken över haha!

Men idag blir det iaf lite träning innan jag drar till jobb!
Köra squats, ben lyft, crunches, armhävningar och om jag orkar- lite planka efteråt!!

Ciao!!

Av Jeanette - 18 juni 2014 00:17

Semester vad är det? Här ska det jobbas hela långa sommaren!!
Snart midsommar och svärföräldrarna kommer förbi :) ska bli trevligt (som alltid).

Smultronen är klara, får nog även lite jordgubbar till midsommar! Älskar att bo på landet!!

Men vad ska jag äta till midsommar då? Sill och sånt äter jag ICKE!!
Hmm får verkligen fundera ut ngt!

Oj vad klockan är mkt!! Inte bra inte bra, jobba röven av sig imorgon rent ut sagt!!

Puss!!

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards