Alla inlägg den 19 november 2013

Av Jeanette - 19 november 2013 22:48

Lillebror somnade i bilen på väg hem från dagis, jag och storebror Linus bestämde oss för att ha "mamma&Linus-tid"! Och vi rörde ihop en kladdkakssmet :) ungefär! Utelämnade kakaon och delade smeten i tre delar. Får inte glömma vaniljessensen vi hällde i!
En del var med vanilj, en kakao och en blåbär! SUCCÉ!!!! Tyckte Linus iaf om blåbären haha me not so much!!

Sen har det inte hänt så mkt mer intressant idag :)
På återseende!!


//Jeanette

Av Jeanette - 19 november 2013 12:06

Idag är dag två mot ett bättre liv, ett lyckligare liv och ett hälsosammare liv!! Kev's 90 day challenge handlar om att förbättra sitt liv på 90 dagar. I uppdrag fick vi att skriva ner vad vi ville förändra och vad vi ville åstadkomma.
Jag vill komma vidare i livet. Känner mig fångad i min sorg efter vårt förlorade barn. Kevin är vår fina ängel född 2011/11/21 i v 19+6. Han var sjuk, för sjuk för att kunna leva. Mår väldigt dåligt pga detta men börjar känna mig bättre. Tog mod till mig och uppsökte en läkare och fick "lyckopiller" utskrivna! Har gått ca två veckor sen dess. Jag ska må bra och jag ska bli lycklig igen!
Jag har tre levande barn som förtjänar en bra mamma och en man som förtjänar en bra fru!

Denna blogg kommer att innehålla lite allt möjligt :)
Vad som sker under dagen, hur jag mår och min resa mot ett bättre mående!

Ha de fint!!

//Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards