Alla inlägg den 20 november 2013

Av Jeanette - 20 november 2013 22:46

Surhunden min har ont i kloven!! (Läs: tassen)
Han har slickat på den i två dagar nu och frågar man om man får titta på kloven morrar han och visar barnätartanden! Mannen min tog honom i tassen innan och då pep han högt som satan och morrade massor!
Så imorgon blir det veterinär!!
Skaffa inte djur!!!!!! Kostar bara pengar!! :D
Kram på er!!! :)

//Jeanette

Av Jeanette - 20 november 2013 14:38

Jodå.. Det spökar! Det är inte bara jag som märkt det, även sambon och hunden(hundarna när vi hade två).
Satte plåten i ugnen för 1,5 timme sedan. Nu stod den uppe på spisen igen!! Vid ett annat tillfälle letade jag efter ngt..fann det inte. Vi har ett ganska renligt hem utan massa krimskrams överallt..dvs tomma ytor :) och den här saken jag letade efter fanns inte att bli skådad! Förrän plötsligt jag tittar på det förut tomma köksbordet och där låg saken. På samma ställe jag tittat flera ggr redan! Så visst spökar det!
Mannen min har även hört snabba fotsteg på ovanvåningen innan den var inredd och innan vi hade de små barnen!!
Vad säger ni om det!

Tror ni på spöken?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards