Alla inlägg den 29 november 2013

Av Jeanette - 29 november 2013 23:44

Ska man pynta massor, lagom eller lite. Har inte så värst mkt pynt då jag inte riktigt orkar med det. Och sen små barn som pillar på precis allt!! Nja..får bli en blandning mellan lagom och lite :)

Nytt tillskott idag iaf:

Av Jeanette - 29 november 2013 14:56

För ca 4 månader sen ringde mamma, var på jobb och körde mellan mina vårdtagare, så svarade lite stressat. Då berättar mamma att hon varit hos läkaren då hon känt sig yr och haft balansproblem. Och dom hade gjort en röntgen av hjärnan och hittat en tumör på lillhjärnan!
Jaha...en tumör..okej...ska dom operera? Undrar självklart jag. Hon svarar att hon skulle få en tid hemskickat. Sen lägger vi på, jag tänker inte jättemkt på det. Två dagar senare, ringer min bror..sitter återigen i jobbilen...han säger att mamma har mått dåligt så han har kört henne till Neuroakuten i Lund!!" Sen bröt jag ihop!! Tårarna sprutade och tankarna fot omkring..tänk om hon dör?!
Dagen efter beslutar dom att gå in och plocka bort tumören. När dom väl är inne ser dom att det är en dottertumör!! Alltså att det finns cancer någon annanstans!!
Dom röntgar mamma efteråt och hittar lungcancer....lungcancer!!!!
Nu har mamma genomgått två cellgiftbehandlingar..sen är jag lite osäker men hon skulle nog ha en tredje och sen operation efter det.

?????

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards