Alla inlägg under november 2013

Av Jeanette - 24 november 2013 20:20

Kallt men skönt att ta en promenad i skogen idag! Vänner till oss var med med sina två flickor i samma åldrar som Linus och Victor. Så det var full rulle på dom två äldsta :)
För en gångs skull gick det bra när Linus skulle promenera, dvs utan gnäll och skrik!!

Linus hittade ett troll :)

Tyvärr inte mer intressant än såhär har min dag varit :(
Mitt liv är så tråkigt!!!! :)

//Jeanette

Av Jeanette - 23 november 2013 18:58

Idag blev det ny mössa och vantar :)

[Bild]

En stickad mössa var väl sött hehe!
Och såklart matchande vantar till det!

En likadant set till dottern fast i grått!
Och pojkarna fick skor, overall och vantar!

Behöver med vinterskor men hittar inga snygga :( får hoppas det inte blir snö istället ^^

//Jeanette

Av Jeanette - 23 november 2013 08:44

Min man budade på denna tårta och la det högsta budet :)
Om en timme ska vi köra och hämta
den :) och gott ska det bli!
Tårta till frukost är väl inte dumt!!

Ha en helt underbar dag gott folk!!


//Jeanette

Av Jeanette - 23 november 2013 00:17

"Ska vi gifta oss nu när du fyller 30år?"

Ja så lät det från mannen i juli/augusti..ca 2 månader innan min födelsedag!
Blev ivrig, började leta klänning på nätet! Hittade en perfekt som man fick skräddarsydd tom! Men vååågar jag ta mina egna mått och skicka in?! Tänk OM det blir FEL!!!!!?!!!!!
Skitsamma!! Tänkte jag!!! Tog mina mått och skrev i all info och betalade klänningen!! Sedan letade vi vidare efter inbjudningskort och en gästbok. Hittade allt och skickade efter! Allt från utlandet så lite nervöst om det skulle hinna hit i tid!!

Två veckor går..det knackar på dörren och utanför står UPS och lämnar över ett paket!! Precis när jag ska öppna det ringer mobiltelefonen och det är DHL som undrar om jag är hemma för leverans!!
Både klänning och kort anlände inom 10 minuter från varandra!! Gick sedan till brevlådan och fann gästboken!! Vilken dag!!

Och så här slutade det:

L Y C K L I G :D

5/10-13 gifte vi oss. Dagen innan vår yngste fyllde 1 år och två dagar innan jag fyllde 30 år :) ?

//Jeanette

Av Jeanette - 22 november 2013 11:39

Hunden fick åka till veterinären imorse..tack och hej 2000:-!
Bruten tumklo..fick sövas så arg han var! Kom hem i bandage och tratt :(
Stackars lille fjant!!

//Jeanette

Av Jeanette - 21 november 2013 23:50

Rostar gammal kärlek?
Eller kan det blossa upp igen?

Vilka är ERA erfarenheter?

För 15 år sedan träffade jag Andreas..blev tillsammans..gjorde slut..tappade kontakten i 7 år!!
Sedan hittade han mig över internet..kära gamla Helgon :) fick tag i mitt nr av en bekant och plötsligt var han på väg!
Han hann knappt stiga ur bilen förrän alla känslor jag nånsin haft plus några till kom farandes in i mig med kraften av ett rasande godståg!
Visste att detta är mannen i mitt liv..

Min kärlek, mitt liv, mitt allt...min man!
Kunde inte vara lyckligare ?

Bilden visar våra förlovningsringar :)
Titan med 9 diamanter :) så nöjd!!

Nä imorgon är en ny dag!!
Sov sött!!

//Jeanette

Av Jeanette - 21 november 2013 20:06

Dag 4 av Utmaningen närmar sig sitt slut! Har fått arslet ur soffan och gått ca 4,5 km idag! Med barn och utan barn :)
Är inte så förstörd som jag väntade mig denna dagen, vilket är jätteskönt!

Carpe Diem!!

//Jeanette

[Bild]

Av Jeanette - 21 november 2013 15:52

Min son på tre år har väldigt svårt att förstå varför hans begravda lillebror inte kan äta kakorna han lagt på hans grav.. Jag försöker förklara att det är för att lillebror är död, då kan man inte äta. Varför inte då? Frågar min son..

[Bild]

Teckningen har han gjort på dagis. Han har själv fått bestämma texten. Söta underbara barn ???

//Jeanette

Presentation


Välkommen till mitt liv :)
Kommentera gärna och ställ vilka frågor ni vill :) så länge dom är anständiga hehe :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards